Panik

Uschuschuschusch, jag tror jag dör lite? Verkligen hemskt mycket plugg just nu, och har verkligen ångest. Jag vill hem i påsk! Nu i helgen har jag Prästgården, och på måndag går jag på och jobbar nere vid Fjellare igen. Tufft, och intensivt. Värst blev det när min syster ringde igår, och frågade när jag kommer hem i påsk, så hon kan komma samtidigt.

Jag insåg att jag inte kommer hem på ytterligare tre veckor, och inte träffar min syster på 9 veckor (studenten). Usch, usch! Hemlängtan för första gången på flera år. Känns ovant... ;)

Till på köpet är det ihngstvisning i helgen på Eklunda - tradition ju! Brukar alltid vara jättemysigt, och roliga hingstar att se på. Får helt enkelt bli nästa år.

Sir Oldenburg på förra årets hingstvisning. Han ska alltid showa lite extra! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0