Överfullt huvud

Haha, får inte in mer i mitt huvud nu, verkligen inte! Känns lite smått hopplöst sådär. Trodde inte på alla som sa att det skulle bli tufft i trean. "Det löser sig!" Hehe, jag börjar ångra att jag inte tog tag i skolan de där tidigare tre åren just nu. Kommande tre veckorna har jag verkligen högar utav plugg.

Kan ju inte direkt säga att jag är taggad till topp, men jag tänker ändå jobba på ne period nu, så jag får allting överstökat. Känns inte riktigt värt att släppa allting nu, efter sisådär 12 år i skolan. You see what I mean? Men, så fort jag lämnat in allt - loooovely!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Någon som sitter i samma situation som mig?

Min skärm just nu

 

To do list:

PA
Rapport - 16/4

Engelska C

Module 2 - 3/4

Svenska B

Läslogg 16/5
Dikt
Novell
Nationella 19/4 - PM innan
Nationella 25/4

Engelska B

Nationella 4/5 & 9/5

Engelska C
Module 2 v. 13

Hästkunskap A
Foderinlämning v. 16
Fördjupningsarbete - v. 16

Historia A

Prov 1700-talet - när som...

Specialidrott

Träningsdagböcker ska lämnas in januari - mars

Delar av min -to do list- som jag har som post it just nu. Kuuul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0