Next week

Jag kommer inte ihåg hur mkt jag berättat, men hade uppenbarligen glömt att meddela min kära mamma - och syster om detta... Iaf, nästa vecka blir nog den härligaste skolveckan på läääänge! En riktigt rolig vecka kan man ju till och med hoppas på.

Imorgon anländer 10 holländare + 10 finländare till vår lilla skola. Vi ska under veckan utföra ett biologiarbete, som har met Sätran att göra (tror jag), massa vattenprover, föreläsningar på engelska och sjukt mycket flumm!

Planerna inför veckan är dessa;
  • Måndag: Åka till Tylösand, träffa nykomlingarna. Äta maaat! ♥
  • Tisdag: Rida längs med Sätran, stanna och ta vattenprover emellanåt. Jag ska ha min grå knäppstare. Första gången i lastbil för henne. Intressant.
    Avlsutar dagen med laserdome och mat på Harrys.
  • Onsdag: Paddla kanot resten utav sträckan. Kvällen avslutas med bowling på B&B och mat.
  • Torsdag: Högskolan. Analysera proverna, sammanfatta värdena och ha vissa föreläsningar på engelska. Ridning på Fjellare på kvällen. (Där vet jag dock inte om jag ska vara med. Måste jobba mina egna skrutthästar också ju.)
  • Fredag: Flyinge! På kvällen blir det hemfärd till väääärmland! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0