Just like that

Så kom den. Tröttheten efter att bara sovit 2-3 timmar inatt (snarare två), haft utsläpp på Präst och jobbat på Fjellare. Jag satte mig ner hemma nu, för första gången idag. Shiet! Skulle kunna gå och lägga mig redan nu. Men måste iväg och kvällsfodra. Blir dock en tidig kväll. Ska ju jobba på Fjellare nu, hela veckan lång. Men storhelgstilläggen jag fick idag och får imorgon sitter ju inte fel. Ska se om jag inte kan jobba över valborg med. Men det märks.

Annars då? Livet rullar på, påsken är snart över. Jag har ont i min nagel på långfingret tillhörande vänster hand, och höger arm/hand är lite mör efter en dragkamp med Tsunami. Men nej, jag gillar livet. Sjukt sugen på att grilla, sticka ut och gymma och över huvud taget ta tag i mitt liv.

Vad har ni ägnat helgen åt? :)


Lekte nybörjare igår, Stinis fick leda mig när jag svarade på sms. Allt för att inte repa, tappa eller skada nya mobilen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0