Härlig kväll

Avslutade kvällen med mat först (tyvärr) följt utav plugg och gym. Hade helst gymmat innan maten, men nu hade vi gjort upp en tid vi skulle iväg och äta, och sen så råkade jag ju sova bort lunchen, så fick rida under em ist. Men, wtf liksom, det fick gå ändå!

Ska hjälpa Sofie med ett arbete imorgon, och har lite egna arbeten jag jobbar på. Känner mig på väg in i en ny formtopp, sjukt härligt! Det är ju där man vill vara. Alltid på topp.

Avslutade som sagt allting med ett pass på gymmet, 45 minuter kanske? Körde 10 min climb som uppvärmning, den känns knappt längre - så skönt! Sedan mage, bröst och armar. Imorgon blire lite ben tror jag, hade helst velat ut och jogga, men har inga bra skor för det. Ska köpas in i veckan om jag kan/hinner/har råd.

Nu blire dock att sova, då jag har morgonfodringen på Fjellare, ettorna hade lyckats skada sig (en med hjärnskakning, den andra en bruten tå), så de kunde inte ta den. Tacksam är jag ändå, jag får ju extra timmar på mitt timschema för fodringarna! (;

Godnatt allihopa, tagga inför en ny vecka, och bara 9 veckor kvar till studenten!!


Högt på min priolista må jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0