Hakuna Matata

Spenderade lunch och kunskapstorg, lite småbusigt sådär, i Halmstad. Myyysfaktor på topp tsm med Stinis och Mattis. Tryckte i mig typ hälften av en sallad (sjuuuuukt mkt mat) och strosade runt lite inne i stan. Bytte mina hörlurar som gick sönder under första lektionen. Var lite bitterfittig (enligt Matilda) så mental note 2 myself; Be nice!

Men, det kommer nog. Kanske. Någon gång i framtiden...

Måste färga håret igen! Toningen håller på att gå ur, och jag har blonda stråk i mitt hår. Ser sjukt skabbigt ut. Spec då min utväxt är lika mörk som toningen, men den färgade blonda färgen kommer fram. Måste fixas! Hittar dock ingen hårfärg jag vill ha. Blir kanske till att fixa det när jag åker hem nästa gång, om de på Karma kan hjälpa mig. Vill ju ha brunt hår, med guld/röd nyans. Typ som under den där photoshooten i januari. Då var färgen ganska grym om jag får säga dt själv.

Nu ska jag plugga sista 30 min av lektionen, och klockan 17 är det hoppträning - på utebanan. Yeeesch, jag kommer dö. Fick just ett sms utav Peppe att vi är ganska många till på köpet. Jag känner min häst. Hon kommer säkert passa på att flippa, bara för att liksom? Jaja, uppdaterar ikväll ngn gång. Ska försöka hinna med gymmet också. Niiiice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0