Glad Påsk - eller?

Glad Påsk allihop! :)

Jag vet att många av mina vänner kommer ta även denna storhelg som en anledning att festa lite extra (höhö, ja - jag kanske hänger på), medan andra hyllar denna helg och tillbringar den nykter med familj och vänner.

Jag ska för första gången spendera den utan mina vänner (jo, Såf är iof här) men utan vänner och familj hemifrån. Känns sjukt konstigt. Inte någon påskstämning här inte. Jobba ska jag också göra, på både Präst och Fjellaregård.

Med andra ord har jag valt att hoppa över Påsk i år, inget firande utan bara jobb. Så ja - lite bitter är jag allt! ;) Men wtf, nu ska jag äta lite lunch och dra mig mot stallet i regnet.

Hoppas ni alla får en grym helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0