Fullt ös - medvetslös

Jag har ingen aning om hur jag ska hinna med mitt liv denna helg. Jag är bokstavligt talat bokad dygnet runt tills måndag. I'm gonna die!
Till att börja med har jag en slutrapport till PAt som ska lämnas in på måndag. Yeeesh liksom - hur ska jag hinna med den? Imorgon jobbar jag på Fjellare 7-12, sen drar jag och fixar mitt stall. Släpper nog bara mina hästar i ridhuset, Tsunami har ju ganska dum tappsko som ställer till mina planer lite.

Så fort jag är klar där blir det fort som satan tillbaka till skolan, duscha, fixa kläder etc. och sedan vidare till Cristina (tror jag) eller om hon hämtar mig på vägen. Vi ska upp till Falkenberg, för att äta middag hos lilla Mattis som fyllde år i veckan! Efter det blir det ofc utgång! (då jag inte har råd att köpa ngn dricka alls själv blir det att fixa folk som bjuder.. ^^)

Hem någon gång under natten (3-bussen kanske?), sova ngn timme. Upp vid 6 - fodring och utsläpp på Prästgården. Därefter vidare, 07.20 ska jag vara på Fjellare och fodra kraffodret. Jobba till 11/12. Skriva PA-rapport, tillbaka till Fjellare runt 14/15. Jobba ngn timme, vidare fixa mina hästar. Resten av dygnet skriva PA, räknar med att vara pigg nog att trycka i mig middag med.. hehe!

Måndag fortsätter likadant. Upp tidigt, eventuellt utsläpp på Präst. Vidare till fjellare - samma procedur. 11.00 första lektionen, slutar vid 16.00. Efter lunchen ska jag göra mitt dressyrprov inför flyinge. Löshoppa Campari, jobba Tsunami. På kvällen in til stan med lite holländare och finländare. Äta, lära känna dem och tagga resten av veckan. Woooosh, jag kommer vara så slut nästa helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0